wtorek, 15 listopada 2011

HYOGA + FEJCZI = ♥

Jak już zapewne wiecie ja i fejczi na MSP jesteśmy parą. Stało się to w niewyobrażalnym tempie i do końca nie wiem jak. Mimo tego, że znamy się z podwórka i wgl. to nie tylko to zadecydowało o tym, że na MSP jesteśmy razem, wręcz przeciwnie. Na początku odmawiałem i nie chciałem być z nią, ponieważ chciałem mieć kogoś kogo nie znam.
Pewnego dnia chodziłem z pewną użytkowniczką, do której miałem olbrzymi sentyment no i wiecie mieliśmy się żenić :D
Wystawiła mnie.
Wtedy fejczi mnie pocieszała i wgl. okazała mi naprawdę wielkie serce i zrozumienie. I postanowiłem dać jej szanse :D

Oto tak już od dwóch miesięcy jesteśmy po ślubie <3

I nie zamierzamy zerwać :D


4 komentarze:

  1. właśnie, nie zamierzamy <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo...Jakie to słodkie...;-3
    Mam nadzieję ,że cros2010 mnie nie wystawi...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ale sweet :D
    Fajnie, że razem jesteście xd
    Coż za romantic post <3

    OdpowiedzUsuń