niedziela, 13 listopada 2011

HYOGA - HISTORIA Z GRĄ !

Dużo osób zadaje mi pytania jak to się stało, że taka osoba jak ja ( stara :D ) zaczęła grac w MSP :)
Otóż zamierzam wam to teraz opowiedzieć.
Zaczęło się od tego, że byłem na podwórku z Sheeyą i ona zaczeła coś ględzić. Na początku jej nie słuchałem, ale gdy na jej balkonie zaczęła mi opowiadać o swoich filmach i wgl. to coś się takiego stało, że zarejestrowałem się. Moje początkowe konto to hyoga94 :P
Ale na 3 lvl postanowiłem założyć nowe i już na nim zostałem do dziś. Perypetie mojej postaci były zawiłem. Na jakieś 3 miesiące przestałem grać, ale znów wróciłem przez Sheeye w sieprniu na 7 lvl i gram do dziś :D

DZIĘKI SHEEYA :*
Na koniec aby was nie męczyć daje fotki. Po lewej ja teraz, a po prawej ja na samym początku :D


3 komentarze: