poniedziałek, 28 listopada 2011

O WSZYSTKIM!

Tak więc ja (fejczi) dalej siedzę w domu i się nudzę :c Ale pojutrze idę do szkoły, na całe szczęście 
( wiem, głupio to brzmi ) :D
Chciałabym w swoim imieniu no i jeżeli  hyoga & sheeya nie mają nic przeciwko przeprosić was bardzo, za to
że nie dodajemy postów! No ale czas, nauka, np. Hyoga o 6:00 się budzi potem autobusem do szkoły i wraca o 16, musi się trochę pouczyć, odrobić lekcje to do jakiejś 17:00, wolny czas jakaś telewizja, albo na dwór no to jakieś 2 godziny i później siada zmęczony po całym dniu na kompa i nawet nie ma siły, żeby do was napisać. 
I to samo jest z fejczi i sheeyą , bo doszły teraz jakieś fakultety i ze szkoły dopiero o 17 wracamy, tak więc MASAKRA, ale jakoś dajemy rade. Ja korzystając z chwili pisze posta dla was, dla naszych czytleników, a jest ich naprawdę coraz więcej! O ile mi wiadomo, bedzie konkurs który organizuję sheeya, ale kiedy? Nie potrafię napisać. Rozpisałam się, wiem, wiem, no ale lepiej jeden długi, niż 2 na tydzień krótkie :P Dużo osób prosiło mnie, abym dodała nasze fotografie, postaram się to zrobić jutro o ile będę miała czas, ale napiszcie w komach czy chcecie! 

DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI ♥

1 komentarz: