piątek, 18 listopada 2011

PRACOWITY TYDZIEŃ

Na początek chciałbym oznajmić, że bardzo cieszy mnie fakt iż jest już weekend.
Ten tydzień był tak męczący, ale i też zleciał mi bardzo szybko.
Wiadomo pobudka o 6.00, przygotowania do szkoły, dojazd do szkoły, gnicie w niej po 7-8 godzin i powrót o 15.00-16.00
Potem jeszcze nauka. Oczywiście starałem się też siedzieć wieczorami na MSP i BLOGU, ale nieraz nie wyrabiałem.
Mam nadzieję, że was nie zaniedbałem i że Fejczi też robiła wszystko co w jej mocy aby nasz blog funkcjonował jak należy.
W piątek wziąłem się do roboty, pisze posta, zrobiłem film, wleciało mi 100 tys fame :D 
No jakiś sukces jest. Wydałem kasę na wszystkie animki i połowę rzeczy z kategorii: Tła.





PS. Teraz moja kolej na konkurs. Więc będziecie mieli czas do poniedziałku, aby wymyślić nie za długą, ale też nie za krótką historyjkę.
TEMAT: HYOGA POZNAJE FEJCZI.
Prace proszę wysyłać na e-mail: gabriel94@o2.pl
W temacie wpisać BLOG KONKURS
Potem swoją historię, a na koniec nick z chatu oraz nick z MSP :D
Czekam :) 
Nagrody to niespodzianka.


2 komentarze:

  1. OMG!!! MIAŁEŚ 80 TYSIĘCY I JUŻ MASZ 8?! HAH ;p TERAZ JESTEŚMY NA RÓWNI ! *.*
    a NO FAJNY KONKURS , GITES I NOTKA TEŻ ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. yay :D
    fajnie , chyba wezme udzial xd

    OdpowiedzUsuń