wtorek, 10 stycznia 2012

10 STYCZNIA!

Przepraszamy, że nie dodajemy postów, ale to przez to, że nie mamy czasu, przynajmniej ja, nie wiem jak z hyoga i sheeyą, bo nie gadałam z nimi od sylwestra oO 
Melanżyk się udał, dodam parę fotek, bo prosiliście, nie mam czasu kompletnie ze szkoł o 16 przychodze uczę się, nadrabiam i tak na okrętkę i nawet nie mam czasy dla was napisać :c Tak więc przepraszam i trzymajmy kciuki, aby to się zmieniło :) Przyejchała do mnie kuzynka z Warszawy, taka mała 4 letnia chineczka, tak tak pół chinka, pół polka :) Przesłodka! :* Za tydzień ferie, nie cały tydzień i przyjeżdża kuzyn też z warszawy! To tym bardziej nie będzie czasu, z tym że on ma 11 czy 12 lat :> Napewno będziemy nakurwiać a GTA oo tak <3
No ale wyszłam trochę poza temat, więc, więc, więc dodaje zdjęcia szampańskie, zmelanżowane z sylwka & idę spać! 







Czyli aparacik <3 i migdały sheeyi <3


no i sheeya w 7 niebie ^^


czyli trzej muszkieterów xD


MINY!

To tyle, idę sobie zjeść mój kisiel z kuzyneczką, bo zimny i kłade się spać <3 




3 komentarze:

  1. Świetny post ♥
    Sheeya jest piękna ♥
    Sheeya ♥ Sheeya ♥ Sheeya ♥
    +Fajne miny robicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alee masakraaa :D
    Diva ♥ Diva ♥ Diva ♥
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuuu ;x
    Możecie pokozywać te zdjęcia, żeby straszyć dzieci xD

    OdpowiedzUsuń