czwartek, 26 stycznia 2012

ZAWIESZAMY BLOGA!

Hej chcę napisać krótką inforamcję.. Z powodu nie domówień i kłótni o bloga ZAWIESZAMY go na tymczasowy okres. Możecie na niego wchodzić ale postów w najbliższym czasie nie będzie CHYBA że jakoś się dogadamy.. Tak więć dozobaczenia. A i SHEEYA odeszła, od razu odpowiem wam na pytanie dlaczego? Nie mogliśmy pójść na kompromis. Tak więc dzięki sheeya za włożoną pracę i żegnajcie wszyscy. 

Aha i skoro taka szczerość to jeszcze chcę napisać, że nie mieszkamy w Warszawie, ja mam tam tylko najbliższą rodzinę i jestem tam co miesiąc, dlatego tak wszystko znam. Kłamaliśmy? Na początku to miało być takie niewinne kłamstewko, ale później nie powiem że nie, ja ich do tego kłamstwa namówiłam, wiec przepraszam. Tak naprawdę mieszkamy na dolnośląsku w Chełmsku Śląskim 100 km od Wrocławia i mieszkamy w blokach prawie każdy koło siebie.. :) Wybaczcie nam to klamstwo. 

3 komentarze:

  1. szkoda, że zawieszacie bloga. czekam teraz na odwieszenie.
    amy/samanta_23

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na odwieszenie xdd
    deila

    OdpowiedzUsuń
  3. Dalej piszecie na zawieszonym blogu ? Aha, pozdro

    OdpowiedzUsuń