niedziela, 13 listopada 2011

FEJCZI PORAZ PIERWSZY NA MSP!

Hej wszystkim! Cieszę się, że nasza oglądalność bloga WZRASTA a mianowicie jest już około 150 oO
Ale w tym poście nie będę pisała o oglądalności, a o sobie. 
Więc na MSP jestem już jakieś 6 miesięcy mam 12 LVL i tak byłam tylko 1 raz VIP. 
Moim chłopakiem był na początku Piórek, ale potem postanowilismy wraz z HYOGĄ , że może 
to my będziemy razem i tak się stało.
Jesteśmy razem długo juz jakieś 2 miesiące? Chyba około 2 miesięcy.
Pokaże wam jak wyglądałam na początku, a jak teraz.
No trochę różnicy jest.

    JA NA POCZĄTKU :                                                                                          JA AKUTALNIE :

          Która FEJCZI lepsza? Sami oceńcie
                      w komentarzach!                                                             

5 komentarzy:

  1. Jak pamiętam moja postać była na początku dziwna.... Teraz też jest : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporawa różnica:D

    Ale aktualnie wyglądasz Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nuu, aktualnie lepiej :D
    jakbys mnie zobaczyla, jak kiedys wygl, to.. nw co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no troche różnicy jest xD
    nie no teraz wyglondasz owiele lepiej tak jak każdy z 1 lvl na 12 ;> (pisała twoja naj z msp)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadna, ja kocham tlyko meduzy!

    OdpowiedzUsuń