wtorek, 22 listopada 2011

WYNIKI

A oto zwycięska praca konkursowa, GRATULUJEMY :D
Historyjka ^^
 Pewnego wieczoru młodzieniec o imieniu Hyoga postanowił zmienić swoje życie. :D
Cóż... posiadał wielki majątek, sławę. Kochała się w nim każda MSP'owianka. xd
A było to tak.... :D
 Zaczęto szukać dla niego miłości... tego co życiu nadaje sens. Poszukiwania nie udały się. Wszystkie kobiety chciały tylko bogactwa. :D
Hyoga załamany sytuacją wyruszył na... grę hazardową - "Zwariowane Karty" :D
Tam oczarował go obiekt westchnień, pożądania... Fejczi. :D
Dziewczyna ta o pięknym uśmiechu nie była przekonana do młodzieńca... Jednak stało się coś strasznego... :D
Wracając z kasyna Fejczi została porwana przez tutejszych zbójów... Jakież męki przeżywała... :D
A wtedy ujrzała światło, mężczyznę walecznego :D
 Hyoga wyzwolił piękność z niewoli, jakże uradowana była dziewica! (Lol :D)
Od tej pory spotykali się w lesie... Tam młodzieniec oświadczył się jej.
Ona zaakceptowała propozycję... Weseli pobiegli do tutejszej kaplicy, przyjęli sakrament małżeństwa i żyli długo i szczęśliwie. ^^
Diva wygrałaś, napisz mi na maila (tego co w konkursie) abym ci kupił rzeczy i co mam ci kupić, miały być 3 rzeczy, ale że się spóźniłem z wynikami to 4 :D
+  epizodyczny udział w moim filmie :D

Pe.es: Zmieniliśmy wystrój bloga aby wprawić was w świąteczne nastroje :D


1 komentarz:

  1. Yay! :D
    Ale jestem podjarana :D
    Trochę mi głupio, że opublikowano moją twórczość :D
    + Świetny wystrój bloga (Kocham święta)

    OdpowiedzUsuń